Budovat si nějakou odkazovou strategii či síť odkazů je náročný úkol sám o sobě. Nepočítají se tady totiž jenom externí odkazy, které ukazují mimo či na vaši stránku, ale také odkazy interní, tedy ty, které vedou uživatele v rámci vaší jediné webovky či napříč webovkami, které máte všechny pod taktovkou vy. Interní http://www.nemocnice.opava.cz/oddeleni/interni a externí odkazy dokážou opravdu hodně pomoci webové stránce a jejímu hodnocení na stránce s výsledky vyhledávání nebo ji také nepomoci a spíše uškodit. My se dnes podíváme na to, jak zaručit co možná nejlepší výsledek. Se vším také pomůže dobrý linkbuilding od zkušeného SEO experta.
- Odkazujte pouze na důvěryhodné zdroje, ověřené, které splňují všechny náležitosti
Nehledejte oporu v nejrůznějších podivných zdrojích, které jsou označeny jako nedůvěryhodné, šířící spam či viry nebo například známé pro své podvody. Odkazováním na takové stránky ničemu nepomůžete, ba právě naopak – můžete ještě uškodit, neboť vaše hodnocení tyto stránky stáhnou sebou. Vybírejte si proto zdroje, které jsou ověřené, mají dobrou reputaci, čte či dívá se na ně spousta lidí, mají třeba i různá ocenění a figurují tam různí experti v rozhovorech či ve článcích. Tohle jsou zdroje, které chcete.
- Přehlednost, přehlednost, přehlednost
Co se týče interních odkazů, buďte ostražití – aby toho nebylo moc. Klidně můžete odkazovat ze starého vyprodaného zboží na nové, doposud nezavedené, zboží. Můžete odkazovat na historické stránky či články. Ale zase to nepřehánějte. Ne v každém článku musí být pět set odkazů a uvedeno deset tisíc zdrojů.
- Neobchodujte s odkazy
Dříve nebo později na to internetové vyhledávače vždycky přijdou, ať už v téhle aktualizaci nebo té příští. A odplata bude opravdu tvrdá, protože většina těchto webových stránek dostala pořádně přes prsty, ať už v té či oné aktualizaci. Proto se střeste nejrůznějších rychlocest a snadných řešení a raději pořádně pracujte na svých odkazech, aby na ně byla radost pohledět.